Gå til innhold

Synes sparkene er så langt nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg kjenner sparkene så langt nede i magen. Mot bekkenet, underlivet, rompa, liksom... Er 30+1 nå, hvis det har noen betydning. Er liksom redd for at jeg skal klemme beina hennes når jeg sitter og sånt.

I tillegg synes jeg noen ganger at sparkene er veldig rykkvise, som en katt som klør seg under haka, hvis noen skjønner den. Hm... mye en skal undre seg over, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja:) Sånn er det hos meg og.. Hele svangerskapet har jeg omtrent bare kjent bevegelse ned mot skambeinet. Har også morkaken på fremsiden og lillemor har ligget mye i seteleie, så vet ikke om det har noe å si?!

Og noen ganger er de veldig rykkvise. Nesten så man kan telle like mange sekunder mellom hvert dytt. :-)

Men det er nok ikke mulig å klemme bebissen! Den ligger jo i fostervann og er godt beskyttet.

er i uke 32..

Skrevet

Akkurat nå så sparker det godt langt nedi der ..hehe..så jeg og har kjent mye spart laaaangt nede..Men jeg kjenner og spark høyt oppe..så driver vel å turner litt..ellers så både sparker og slår den..

Noen ganger rister det liksom..andre ganger så er det jevne spark..

er 30+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...