Gå til innhold

Er kjæresten din / mannen din romantisk? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg kjeder meg litt..... og jeg savner kjæresten min...;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er vel ikke romantisk når det kommer til roser, stearinlys og den slags, men hverdagsrommantikken lenge leve!

Han er flink til å klemme og kose med meg uansett hvor trøtt,sur og shabby jeg ser ut.

Han blir hjemme fra jobb og "kommanderer" meg i seng om mini har vert tullete noen netter og jeg er tydelig utslitt.

Han sender mld til meg hver dag, ringer alltid en gang og nøler ikke med å si at han elsker meg høyt fremfor alle kollegaene!

Han skraper is eller koster snø av bilen min før han drar på jobb om morningen!

Han hjelper guttene med leksene, lager middag, skifter bleier og er en fantastisk snill pappa på alle områder!

Han lar meg se alle fotballkampene på tv, noen ganger deler han min entusiasme og heier litt han også:).. selv om hater han fotball!

Han lar meg dra på turer med venninnene mine.

Han elsker sine barn.

Han sier jeg er sexy og om mulig enda vakrere nå, 15 år og tre fødsler etter at vi møttes!

Jeg er så utrolig heldig som har en sånn fantastisk mann!!

*Gresset er ikke grønnere på andre siden, det blir grønnere der det vannes og gjødsles*

Skrevet

Min er Mr. Ekstravagansa. Han er super på å finne på store overraskelser. Store for meg, i allefall.

feks: en uke i Paris bare oss to,

barnevakt og middag ute som han overrasker med,

smykker/ringer på dager som ikke er "spesielle",

gutten til barnevakt og vi på overnatting på hotellet "nedi gata" bare for å slippe å lage frokost selv, hehe.

Sånne ting.

Jeg er bedre på hverdagsromantikken.

Skrevet

samboern min er ikke så romantisk, men av og til glimter han til!

Kom en dag hjem med en stor bukett med roser. (jeg begynte å lure på om jeg hadde glemt noe...bursdag, forlovelsesdag osv..)

Vi hadde vært sammen i 1000 dager...hehe....han er veldig snill da...,jeg hadde ingenting til han da...hadde ikke tenkt på at det var 1000 dager engang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...