Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Litt bekymret her.. Når puppene er "nytømt" ser de litt rare og slappe ut, er det sånn de blir når jeg er ferdig med hele ammingen, eller trekker den seg sammen eller noe? (Håper det!) Jenta mi er 8 mnd, jeg fullammet henne frem til hun var 6 mnd, og ammer ved siden av mat nå. Noen som har ammet tidl barn eller ikke ammer mere nå som kan berolige meg litt? Emilia med jentebaby♥
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Mine er ikke blitt mye forandret, og jeg har fullammet 2 unger til de var 6 mndr + ammet noen mndr til + vært morsmelkdonor begge gangene i 4-5 mndr. Hadde trodd de skulle bli slapp og fæl, men neida ) Er ikke så ille.
fru tekopp Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Mine ble akkurat som før. Men hadde aldri nok melk heller, så var i grunn ikke så mye amming for min del.
fredkris Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 jeg har gått ned fra 70d til 70b, skikkelig kjipt. nesten alt over brystvorten er borte. de er fortsatt sånn som du beskriver når de var nytømte. får håpe du har mer flaks enn meg! sluttet å amme for 10 mnd siden.
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Lite forandring her... De er bare litt mykere:) hehe...
4skatter Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 SOM TO VRENGTE BUKSELOMMER... desverre for min del... har ammet 3 stk på 4 år.... og det var det... Nå får jeg kanskje vurdere en dyr løsning.... hehehe..
Expat Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Det er graviditeten som forandrer brystene og det er vekta etter ammingen som sier hvor store de blir. Jeg har lite forandring og passerer fremdeles blyanttesten
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 hehehe...vel etter ett barn så ble de ikke så værst her, vel og merke tok det 1år før de var mer enn tomme skinnfiller eller ammingen, og det er veldig normalt. Nå har jeg født og ammet 3barn, og de har da kommet seg litt etter siste, slett ikke så ille som jeg trodde først det skulle bli. Ikke direkte stuttepupper, men heller ikke tomme skinnlefser, helt ok passe damepupper på en 30åring med 3barn :-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Jeg ammet nesten ikke, og passerer ikke blyanttesten likevel for å si det sånn...
Marsipan❤grisen Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Mine er sånn som du beskriver når dem er nytømte, Hi Oh jeg har tenkt det samme som det : Er det sånn dem blir etter at jeg er ferdig med å amme. Jeg håper ikke det, Hehe Jeg fullammet i 6 mnd og ammer fortsatt mye. Jenta mi er 9 mnd. Jeg har fortsatt tenkt til å amme en god stund til, så hvordan puppene mine blir etter ammeslutt, får jeg ikke vite på en stund enda ;-)
Ravna Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Det er nok fullstendig individuelt. Jeg ammet først i nesten to år, og fire år senere i ett og et halvt. Jeg bruker samme bh-størrelse som før, og puppene kan fremdeles ikke holde på en blyant. Bare kjempeflaks, antar jeg, eller gener, mer sannsynlig.
Sjokoladekaka Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 Har amma, og passerer blyant-testen:)Har ingenting å feste blyanten i, den berre dett ned med ein gang en slepp den. Dei er slik dei alltid har vore, men med kanskje bittelitt alderstillegg:)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2009 Ser ut som det er veldig inviduelt da! Men så at noen skrev at det er graviditeten som forandrer brystene og IKKE ammingen. Det tror jeg mest bare er ammepropaganda! Mine bryster forandret seg ikke før jenta var født i allefall. I tillegg til formen, så er areola (heter det ikke det, det brune rundt brystvorten?) blitt mye større. Trekker det seg sammen igjen mon tro? Jeg vil ha igjen puppene mine jeg.. Er vel bare å krysse fingrene.. Godt å høre at de kan "fylle seg" igjen etter en stund. Og en evt. dyrere løsning er vel ikke så lurt før man er ferdig å amme alle barna man skal ha..? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå