Gå til innhold

Beskriv ditt mest pinlige one night stand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 16 og haddde meg med ein 20 åring hjemme hos han på et forspill. Plutselig kommer søsteren hans brasende inn på rommet og begynner å skjelle han ut fordi han høvler over en så ung jente som meg.

Jeg glemmer aldri synet av at han reiser seg og går mot søsteren med en erigert penis som dingler opp og ned (den var skikkelig lang). Hvorpå de krangler og han dytter henne ut av rommet. Det var skikkelig turn-off for min del, så sånn sett oppnådde søsteren det hun ville:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en fyr som hadde verdens minste penis... Det var litt flaut å måtte konsentrere seg for å vite om han faktisk var inne...

Ble ikke noe bedre av at jeg en uke senere ble sammen med en venn/bekjent av han. Heldigvis er det hele glemt av de fleste av de som visste om det, og jeg er nå gift med han jeg traff uka etter : )

Skrevet

Uff, jeg hadde en veldig kjip en. Mitt eneste "one night stand" med en ukjent. 20 år, ny student og full møtte jeg en mann på 27 år som jeg

a) hadde elendig sex på en strand. Iskald, og fortsatt full blir jeg med han hjem

B) trøtt og full kommer vi inn i et rekkehus og går opp på et lite rom i en enkel seng. Jeg tenkte at det var et huslig kollektiv. Vi ender opp med å ha elendig, men han var høylytt, fyllesex igjen. Han sovna, og jeg tusla ut for å finne badet. Der står den 15 år gamle lillebroren, og stesøsteren på 8 år som begge er hjemme fra skolen ford de er syke. Nice!!!

c) jeg får vekket gubben og han forteller meg at han ikke er student, men han og en kompis dro opp til vannet fordi det var fadderdager. Han bodde hjemme for tiden, i følge lillebroren i 1 år, og vi var lang utenfor byen.

d) en 15 år gammel gutt følger meg til bussen og forklarer hvor jeg skal bytte. En stor L i pannen min, og mannen såg jeg aldri igjen. Han gav meg en fin gave som heter Klamydia.

e) den 15 år gamle broren, stebroren, var jeg senere kollokvieleder for. Han var litt i samme omgangskrets som meg og var sammen med en yngre periode, men den lille helten holdt godt tett om vår hemmelighet.

Skrevet

hmm.. regner med jeg kan kalle detta som pinlig :

Jeg dro med en fyr hjem på nashspell,vi hadde sex og sovna.. da jeg våknet dagen derpå hadde jeg da fått mensen på/i hans splitter nye seng :S stakk før han våknet og har HELDIGVIS aldri sett han igjen !!

føler jeg blir flau her nå jah... :S

Skrevet

Jeg og ei venninne ble med to kamerater hjem fra byen en gang studietiden. Jeg ende opp med å ha sex med han en på en sliten loftstue, etter at vi var ferdig reiste han seg å gikk ned, da han ikke kom tilbake gikk etter hvert etter og da satt han sammen med resten av nachspielet å drakk og hadde tydelig fortalt at han hadde fått seg.. Følte meg virkelig som ei .... da, og det verste var at vi ikke hadde penger til bussen hjem neste dag og måtte "låne" penger til bussen. Følte oss rimelig billige da, hadde gjort det for penger til bussen liksom...

Skrevet

Huff, jeg har også hatt en med så liten penis (vi var sammen en periode da) og jeg trodde faktisk at det var lillefingeren han brukte første gangen...

:(

Skrevet

hehe.. jeg er så gammel at det har blitt mange slike episoder;) Mensen på lakenet er egentlig ikke flaut lenger;)

Den aller verste, var vel han som så ut som om han kunne tenkt seg å være et annet sted, med en annen dame..... DET var nedverdigende, det. Da gikk jeg hjem, uten sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...