Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 hei. dette er ille, men nå er jeg direkte lei meg, skikkelig lei og frustrert. Har vært sammen med mannen min i 5 år, og har en gutt på 1,5 år. Det har ALDRI gått for meg når han er inni meg, bare ved klitoris orgasme. Kan det stemme at jeg bare ikke har noe g-punkt?? er jeg helt alene om å ha det slik. har bare blitt verre etter fødselen, føler jeg nesten er "følesesløs" der inni. Det kan jo være godt, men oppnår ikke noe mer en det. Han er den eneste jeg har vært sammen med. Takk for svar.
MamiK Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 nei, du er ikke unormal. tror du er èn av ca 68% av alle kvinner
isinus Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 du er virkelig ikke alene! er så utrolig mange kvinner som sliter med å få orgasme!enten får de det sjeldent eller så får de ikke orgasme i det hele tatt. jeg var en av dem. men jeg begynte å bruke hjelpe midler. bruker afrodite spray og love oil. bruker litt av hvert. liker de kjempe godt! jeg kjenner mye mer i underlivet når jeg bruker afroditesprayen, og blir mye våtere. mannen min får jo også effekt av dette, i og med at jeg blir kåtere og blir mye mer "med" i sexakten vår. love oilen er spiselig, så den bruker vi til å massere hverandre og litt sånn kos før vi har sex. jeg er kjempe glad i afrodite sprayen, og den gjør at jeg kjenner ting mye bedre og sexen blir deiligere. dermed får jeg også en god orgasme. jeg nyter sexen mye mer enn vi gjorde før. og det er viktig i og med at vi har små barn og dermed får mindre tid til hverandre. jeg kjøper produktene her: www.cosmopharmas.com/NO58759
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 jeg bruker også afrodite sprayen. men det er jo ikke noe mirakelspray eller magispray. man sprayer jo ikke i underlivet og plutselig kommer orgasmen. men den er utrolig god. jeg synes orgasmen kommer mye lettere og den er jo mye bedre og kraftigere når jeg bruker denne! jeg synes sex blir bedre og dermed får jeg fortere orgasme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå