Gå til innhold

Problemer med å bli satt i gang tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er stor fare for at jeg blir satt i gang tidlig pga PUPP en veldig plagsom svangerskapsrelatert hudsykdom.

Akkurat nå har jeg et bra øyeblikk og kunne godt tenke meg til å gå til termin, men jeg vet det snur snart. Noen som har blitt satt i gang før termin og kan fortelle meg litt om det. Bli ikke satt i gang før uke 36, og vil prøve å vente til ue 37. JM mener gutten er stor og frisk og ikke vil ha poblemer med å bli tvunget ut for tidlig.

Er det mye verre å bli satt i gang tidlig viss en ikke er veldig moden? Håper på så mange svar som mulig. Er litt nervøs og redd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg skulle også egentlig settes i gang tidlig pga PUPPP, men jeg fant en krem som faktisk fungerte så nå er jeg 38+5 og har ingen planer om å bli satt i gang!

Jeg er veldig glad for at jeg slapp det og at kløen ga seg etter bare en uke.(ble bedre dagen etter men var helt fin etter en uke)

daktacort heter kremen, du får kjøpt de små tubene reseptfritt på apoteket. er ganske dyre, men syns du at kremen funker så får du helt sikkert resept av legen og da er det mye billigere!

Håper denne kremen fungerer like bra på deg som på meg! så slipper du og babyen din det ekstra styret det er å føde for tidlig =)

Lykke til uansett! =)

Skrevet

Takk for tipset om kremen. Skal snakke med legen om det så fort han er tilbake igjen fra ferie. Tør likevel ikke håpe for mye og dermed også forberede meg på tidlig fødsel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...