Hege.A Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Har vært mer uvel og kvalm i hele dag, (har vært i dårlig form hele sv.skapet) og magen blir hardere og smertefull når jeg er oppreist.. Var en stund i kveld jeg nesten ikke klarte å bevege meg, bøye meg fremover osv fordi magen virket altfor "stiv" og med en fryktelig ubehagelig følelse.. Vanskelig å beskrive smerten.. Lillegutt i magen er vanligvis veldig så aktiv og det tar som regel bare 5min å telle spark. i kveld tok det 15 min hvor jeg måtte dytte og "jobbe" litt for å få kontakt.. Noen som har hatt det lignende, er dette bare kynnere? Dette er nr 2, men hadde nesten ikke kynnere med førstemann.. er 31+4 i dag.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Akkurat som du beskrev mine kynnere.. Klarer langt ifra og stå oppreist når de kommer.. Må kroke meg bortover.. Og gjerne i retning doen.., for kan nesten si 100% sikkert at jeg får en vanvittig tissetrang med på kjøpet.. hehe.. Nå hadde jeg mye kynnere med førstemann.., og har hatt mye også denne gangen.. Og jeg kjenner ikke så mye til tøtta i magen når kynnerne kommer ofte nei.. Da er hun gjerne litt mere rolig.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå