Ny bebis i magen! Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei. Nå er jeg jaggu lei altså. Har igjen 21 dager, det virker som en evighet. Føler jeg ikke gjør annet enn å sure og syte for tiden, men tolmodigheten har desverre tatt slutt. Har slitt med all mulig sykdom gjennom hele svangerskapet. I tillegg blitt lenka til sofaen pga bekkenløsning. Nå har jeg også blitt kjempeforkjøla, det passer jo fint.... æsj. Er totalt utslitt og har null energi. Har heldigvis en snill mann som tar seg av 2 åringen og huset ellers for tiden. All ære til han og dere for å støtte en grinete, sytende og meget lei ruge-mor....................... Tusen takk!!!!
zitapus Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Uff, det er kjipt. Men hver dag fører oss nærmere målet og vi har jo kommet oss igjennom 2/3 av svangerskapet hittill. Lykke til videre.
År og dag Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Har all mulig medfølelse, jeg er dritlei, og har over 30 dager igjen til termin, og det er en større evighet enn det du har igjen. :-) Det verste er at jeg ikke har energi i det hele tatt. Men, men, får tenke på at når babyen kommer er alt glemt.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 ikke si det for høyt her inne at du er lei;) har tydeligvis fått meg uvenner på grunn av deg jeg,,,he he. tør jo ikke skrive her inne snart. ubehagelig.... men jeg forstår deg
ninsoer Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 føler me deg.. er skikkelig sliten jeg me. har en gutt som ikke bi 2 får om 1 1/2 mnd. er tungt å ha de rundt seg når man er tett og forkjølet selv.. har litt lengre tid enn deg te jeg er ferdig oxo.. er 7 uker til men føles som en evighet. har gått så lenge hjemme no at hver dag bi tyngre. lite å finne på når man bare må holde senga og sofan. ska bi en stund te neste mann om d i d heletatt bi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå