*lykkelig mamma* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Noen som har opplevd å få mer murringer og "liv" i livmora i uke 10/11? Har hatt veldig mye av det i det siste. Går inn i min uke 11 i morgen. Blitt så bekymra etter en bitteliten "blødning" på lørdag kveld. Det var kun denne ene gangen.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Er nok sikkert livmora som vokser ekstra nå. Husk at den nå er på vei ut av bekkenet og oppover, så samtidig presser den på ting som ligger rundt, og rokker litt rundt der nede. Så mere murringer er ikke unormalt! Og blødninger er jo normalt i første trimester. Prøv å ikke bekymre deg! Alt er nok som det skal være!
melina, glad mamma Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hei Ble litt nervøs idag jeg også, da jeg kjente murring og stikkinger i dag morges. Har ikke kjent det siden uke 6. Men jeg har to som vokser her inne, så jeg tenker at nå strekkes livmoren og det må jo kjennes. Mamma sa at hun har kjent masse i alle svangerskapene, så jeg ligner nok på henne ;-) Lykke til, håper virkelig du klarer å slappe av, og tenke at alt er som det skal :-)
Tautonia Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror det er et godt tegn at man kjenner litt, er jo tross alt mye som skal skje der inne. Har selv hatt en MA og da kom det veldig overraskende på. Begynte bare å blø, og ettersom dagene gikk merket jeg at jeg fikk litt rie lignende smerter. Men kan være lurt å kontakte lege, hvis man får blødning. De kan ikke gjøre så mye annet enn å ta ul eller prøve å høre hjerte. Jeg synes det bare var godt å føle at noen tok litt vare på meg. Jeg er gravid igjen nå (4+5), så håper virkelig at alt skal gå bra denne gangen!!
Tautonia Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Det var forresten ikke meningen å bekymre!! Er jo veldig vanlig at man får en liten blødning og ingenting er galt. Jeg fikk blødning som var mer som en mens og som ikke stoppet.. Men hørt at man også kan få det og at det allikevel går bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå