Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Kan anbefale dere og prøve dette http://treningslaila.blogg.no/
Norwegian by injection Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg er stadig innom :-) he he!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Så kos Litt treg i dag. Har problemer med å komme inn på bloggen. Får håpe det ordner seg raskt... har mye på hjertet )
PAVEEL Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 jeg var innpå den jeg og:-) ga mye inspirasjon den ja:-) håper bare jeg klarer å komme meg over de første 3 ukene og få det til nå!!!!! de sier jo det at etter 3 uker så er det enkelt å falle tilbake til vanlige rutiner.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Herregud for en kropp!!!! Er du på ekte?? he he. Har aldri hatt og vil aldri få en kropp som det, men målet mitt er og kunne gå i vanlige olabukser og en tynn genser uten at det ser ut som et vilt raveparty for celluliter:o) Fin blogg, du o` sporty kvinnemenneske! Gi meg litt av din viljestyrke:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 eep. du har uforskammet fin mage til å vært gravid 2 ganger. hehe. ikke et strekkmerke jo! jaja. en får være glad når man trives med den lille bollemagen sin også da. hehe. trener 6 dager i uka så inspirasjon har jeg masse av. søt blogg.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2009 Hei PAVEEL Ja stemmer at det tar ca 3 uker å innarbeide gode rutiner. Finner du en rutine som passer deg er det lett å følge denne. I tillegg er det viktig med litt variasjon- pass på at du ikke gjør det samme hele tiden. Da blir det fort kjedelig og man mister litt motet. Ønsker deg masse lykke til videre og kom gjerne med en oppdatering på hvordan det går med deg Cath
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2009 Hei (S)TinkerBelle <3 Så flink du er som trener ) Og tusen takk Vi er forskjellige og godt er det... flott at man trives med seg selv- det er det viktigste uansett hva. Blitt alt for mye kroppsfouksering de siste årene. Masse lykke til videre Cath
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2009 Hei hei Tusen takk for det ) Husk man kan komme langt med bare noen få øvelser Cath
PAVEEL Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 skal gjøre det, for jeg ønsker virkelig å komme i form, og bli fin:-) men er det nok med 3 ganger i uka? er alenemor til 3 så føler liksom ikke at jeg har tid til mer;-) må jo løpe med babycallen i hånda i tilfelle lillebolla på 3.5 mnd våkner;-) klarte ikke så mye i dag, gikk og jogga omhverandre i en halvtime. har aldri trena før så kondisen er faktisk på minus føler jeg. men jeg håper dette kan gi meg mer energi i hverdagen etterhvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå