Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla blir 5 neste søndag. I barnehagen er det en gutt som blir 4 rett før helgen. Jeg pleier og å invitere ungene som er født samme år som vesla og de som er født året før for de er så få. Men denne gutten pleier å feire bursdagen sin samme helg som vesla og inviterer guttene som er på hennes alderstrinn.

I fjor endte bursdagsfeiringene på samme dag, altså dagen til vesla. Guttene dro jo selvfølgelig i hans og takket nei til veslas.

Da ble jeg og mamman hans enige om å planlegge litt nøyere neste år. Og nå er vi her. Er det dumt av meg å ringe?

Jeg synes at den som har bursdag i selve helga bør få ha bursdagen sin da og så kan den andre ha helga før. Er det frekt å si? Hadde du sendt ungen din i bursdager 2 dager på rad?

Lurer litt her nå.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ivertfall ikke dumt å ringe. Bursdag på en ukedag er jo også en mulighet, men dere blir nok enige, tenker jeg. Problemet med bursdager i helger er at man ofte har andre planer da.

Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet om noen sa til meg at siden barnet deres har opprinnelig bursdag den helga vi ville ha så må min vike unna siden han har en annen dag. Det er jo ikke opptil andre å bestemme når vi skal feire.

Men hvorfor ikke ha hver sin dag hvis det er ok for dere ? Jeg hadde ikke hatt problemer med å sende min i to dager på rad. Skjer jo ikke så ofte med bursdagsfeiringer.

Synes du skal ringe så du slipper det samme kjedelige i år også at dem velger han andres bursdag :o)

Er jo bedre å snakke sammen og kanskje finne en løsning enn å krasje med dagene.

Lykke til !!!!

Skrevet

ikke dumt å ringe

men å begynne å snakke om hvem som bør ha fortinn når, synes jege r latterlig:-)

Skrevet

Jeg mener at den som har bursdag bør få feire den på dagen sin og det gjelder begge veier. Men det er min mening.

Skal se om jeg får raska tak i dama i morgen i barnehagen.

Skrevet

Ring du,og ja jeg mener at har mitt barn bursdag på en lørdag har vi første retten på den dagen og det er så klart motsatt også om vi vil ha feiring ei helg når vi har bursdag i uka:-)

Skrevet

hvis dere har avtalt at dere skal planlegge bedre i år er det jo ikke noe problem å ringe vel?

Og ja, jeg hadde sendt ungene mine i bursdagsselskap to dager på rad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...