♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hun ser jo helt skrapt ut spør du meg. De to andre ser jo mer normale ut.... Har ikke likt henne uansett, og nå røyk hun ut heldigvis.....
winneboo Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hmm det har jeg faktisk ikke tenkt noe over. Men hun er jo ganske slank, men ikke ekstrem tynn. Ville ikke snudd meg etter henne på gata å tenkt "hjelp, hun var tynn"
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg syns hun er tynn.. Jeg er tynn selv men "tjukk" i forhold til hu... hehe.. Si i fra hvem som vinner da... Gubben spiller PS så jeg ser ikke tven...
It's all about me Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Tynn, men velprosposjonert. Like fin som meg )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2009 Jane Doe: Whitney vant, trodde det skulle bli Anya men Whitney er mer bildepen. Og ja jeg synes Fatima ser ekstrem tynn ut, og hadde nok trolig snudd meg etter henne på gaten om hun hadde gått med korte sommerklær... Ser jo rett gjennom på beina i halsen
Januarjubel! Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 mange internasjonale supermodeller ser ikke ut som vanlige tynne modeller, skal vi dømme av min opplevelse på gata i Paris da denne damen gikk forbi: http://www.egodesign.ca/_files/articles/293d_alek_wek_ghghs1_1.jpg Hun hadde vanlige klær på seg, men så ut som hun kom fra en annen planet. Midjen og hoftenvidden var omtrent halvparten av det man forventer av en superslank person, iallefall med DEN høyden. Hun så uvirkelig ut. På bilder og på catwalken ser hun jo fantastisk ut. Folk snudde seg og stirret, og det var ikke bare fordi hun er pen eller kjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå