prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Kan jeg spørre legen om jeg kan få det?? hvordan virker det inn på kroppen? og blir syklusene kortere eller lengre? Vi prøvde å bli gravid i nesten to år med første mann og nå har vi prøvd siden august 2008. tror dere jeg kan spørre legen om å få prøve pergo, eller mååå man igjennom en haug med blodprøver å sånn først? har vært å tatt UL av livmoren og eggstokkene og alt ser bra ut, men vi får det bare ikke til.. har tatt eggløsningstester hver mnd og de slår ut.. så alt er i orden med oss begge.. dette sjekket vi sist vi prøvde også
blirjegsnartmamma Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Pergo får man for å forsterke svake eggløsninger, eller hvis man ikke har eggløsning i det hele tatt.. Du bør rett og slett ta en tur til legen og forklare at du er litt redd for å bruke like lang tid denne gangen, jeg regner med det er derfor du vil ha pergo? Om du får det vet jeg ikke, det er jo vanlig å bruke ca 1 år... Men de har sikkert noen gode ideer til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå