Gå til innhold

"Se mamma, jeg har lagd bokstaven din!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Se da mamma, se!" kom snart-3-åringen min med på et ark i går. En nydelig gul S (som navnet mitt begynner på), riktig vei og alt (den blir jo gjerne snudd i begynnelsen)!! Jeg ble litt paff jeg, for det første kunne hun jo trodd hun skulle tegne M - for mamma, og for det andre snudd S'en - når det nå var det hun helt riktig valgte å tegne som mamma sin bokstav.

Så vandret hun lykkelig og stolt tilbake på rommet sitt: "Nå skal jeg lage pappa sin."

...og kom tilbake med en stråååålende oransje M (pappaens navn begynner helt rett, med M)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, så koselig da:)

Det er i slike øyeblikk som man bare blir uendelig stolt over de små barna sine!:)

Skrevet

Å, så herlig! Tipper hun var rimelig stolt, ja! Er så gøy når de selv oppdager at de er flinke til noe/greier ting selv.

Har en 2,5 åring som er veldig opptatt av bokstaver og det hender at hun sier det samme om sin egen bokstav. Navnet begynner på L og vi må ofte legge godviljen til for å se at det er en L hun har tegnet.

Skrevet

U bet :o)))

Skrevet

Åååh, så koselig da!! Skjønner godt du er stolt!

Min også skriver bokstavene til familie og venner, og kommer med aviser og ukeblader med bokstavene han finner!, og lager de med de små lubne fingrene sine!

Tror våre er like gamle og:o) Bare elsker denne tiden jeg...Nyter hvert sekund:o) Jammen deilig når de er så selvstendige og forstandige!

Klem

Skrevet

så flink jente du har:) man blir jo lett stolt av de barna...kjenner til det:) min er bare 20 månder, og hun er jo veldig inne i lære å snakke periode nå...er så gøy, selvom noen ord ikke er helt riktig, blir man jo ikke noe mindre stolt for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...