Gå til innhold

Dagens merkeligste spørsmål til dere, jenter! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kun 1 soverom, altså sover junior i vugge ved fotenden av vår seng. Vi har ikke plass til stellebordet på badet og derfor har vi følgende valg.

Stellebordet inne på vårt soverom eller under trappen i gangen (rett utenfor badet).

Det blir enten stellebord på soverommet og skrivepult under trappen eller omvendt. Hva er mest praktisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under trappen. Greit med vann veldig i nærheten spør du meg...

Skrevet

Jeg ville følt det mest naturlig å ha skrivepult under trappen og stellebord på soverommet. I og med at jeg føler stellebord er litt mere sånn "soveroms møbel".

Skrevet

Enig med Birben. Men også fordi at dere skal kunne bruke skrivepulten etter den lille har lagt seg:) Du kan uansett ikke forlate babyen på stellebordet for å hente vann på badet så da gjør det vel ingen forskjell hvor langt du må gå for å hente vann?

Skrevet

Vi hadde stellebord på soverommet tidligere og det fungerte bra. Vi hadde enten med kluter eller vann i en liten balje som kunne festes på stellebordet (fra ikea). Vi valgte soverommet fordi vi der kunne ha en ok temperatur hele tiden, det ville avgjort mitt valg.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt skrivebordet på soverommet dersom det bare var ett soverom ihvertfall. Må jo ha mulighet til å bruke skrivebordet etter klokka sju også.

Skrevet

Hvis jeg hadde det såpass trangt, ville jeg droppet både skrivebord og stellebord. Ingen av delene er uunnværlige.

Skrevet

Jeg ville hatt stellebordet på soverommet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...