Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Vi har kun 1 soverom, altså sover junior i vugge ved fotenden av vår seng. Vi har ikke plass til stellebordet på badet og derfor har vi følgende valg. Stellebordet inne på vårt soverom eller under trappen i gangen (rett utenfor badet). Det blir enten stellebord på soverommet og skrivepult under trappen eller omvendt. Hva er mest praktisk?
Stratos med 3 barn Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Under trappen. Greit med vann veldig i nærheten spør du meg...
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg ville følt det mest naturlig å ha skrivepult under trappen og stellebord på soverommet. I og med at jeg føler stellebord er litt mere sånn "soveroms møbel".
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Enig med Birben. Men også fordi at dere skal kunne bruke skrivepulten etter den lille har lagt seg:) Du kan uansett ikke forlate babyen på stellebordet for å hente vann på badet så da gjør det vel ingen forskjell hvor langt du må gå for å hente vann?
Mamma til to tette Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Vi hadde stellebord på soverommet tidligere og det fungerte bra. Vi hadde enten med kluter eller vann i en liten balje som kunne festes på stellebordet (fra ikea). Vi valgte soverommet fordi vi der kunne ha en ok temperatur hele tiden, det ville avgjort mitt valg.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Jeg ville ikke hatt skrivebordet på soverommet dersom det bare var ett soverom ihvertfall. Må jo ha mulighet til å bruke skrivebordet etter klokka sju også.
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Hvis jeg hadde det såpass trangt, ville jeg droppet både skrivebord og stellebord. Ingen av delene er uunnværlige.
desemberjenta06+spire Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Jeg ville hatt stellebordet på soverommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå