Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 En uke etter at jeg fant ut av graviditeten, fant venninnen min ut at hun også er gravid! en uke etter det fant min svigerinne ut at hun er gravid! ikke nok med det... men i dag fant søsteren min ut at hun også er gravid!!! det her er jo helt utrolig!! og jeg ble så glad når søsteren min fortalte det i stad!! siden de har prøvd i mange år å bli gravide igjen, uten å bli det.. så det er helt utrooolig!!!! jeg er så glad!!! nå er vi tre i familien som er gravide samtidig!! alle kommer til å få høstbabyer! Skulle nesten tro det smittet...
Juni prinsesse Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Så koselig! Og tenk den fine permisjonstiden dere vil få, når dere kan gå trilleturer sammen... )
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 ååå så kjekt!! gratulerer til dere allesammen, er kjempekoselig å være flere sammen om det:) enda kjekkere når dere er omtrendt like langt på vei, da følger dere jo hverandre hele tiden. Samme når babyene er født, og opp gjennom barndommen:) kjempe gøy:)) ble litt glad jeg også nå på deres vegne, har flere i min omgangskrets selv som er gravid nå, og svigerinna mi er også gravid og føder snart. Så vet kor glad man blir av sånne beskjeder:) Kjempe gøøøy!! )
☆Gudlo☆ Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 så artig!! Du er kjempeheldig:) Jeg hadde en lignende situasjon i mitt forrige svangerskap. Vi er en venninnegjeng på fem og først kom jeg med positiv test, en uke etter kom en annen i gjengen, og 14 dager etter kom den 3, Alle var 1. gangs. Vi hadde 14 dager mellom terminene våre. Det var helt fantastisk. Og vi fikk en utrolig fin graviditet sammen, og ikke minst permisjon. Og ungene våre har fått nære bånd til hverandre:) DEnne gangen er jeg alene i gjengen, men det går nok fint denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå