Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 trur dere det er mulig kjenne tegn til små bevegelser allerede i uke10 ? er 2 gangs,og hørt at man kan merke det lettere da.. noen som har opplevd det ?? Syns lissom jeg legger merke til noe der inne,men litt usikker da,for noen sier det ikke går mens andre sier det er mulig.. hmm...
babymaker skal ha en jente til Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Ja jeg kjente litt liv i uke 10. ett par ganger.. så tok det flere uker før jeg kjente noe igjen..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 hmm..ja da kan det jo være det jeg merket da.. koselig
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 *rister meget oppgitt på hode* "liv i uke 10" Vet dere hvor stort fosteret deres er da? Kjente dere sædcellen svømme inn i dere også eller? lol
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hehehe, ja dette var morsomt! Luftbobler og andre ting som vokser og skjer i magen, det er det som kjennes. Ikke spark og bevegelser fra babyen! Ønsketenkning kalles dette!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Var fin den "kjenner dere sædcellen svømme".. Hehehe! Ja, det må nok kalles ønsketenkning.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 kanskje det har vært luftbobler da.. ikke rart man blir forvirra av alt man leser og hører.. haha,kjenne sædcellene svømme ja.. likte den.. kan hende noen merker den oxo hehe..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Hehehe, det er ikke meningen å virke spydig, men jeg forstår ikke at enkelte kan påstå de kjenner spark og slikt fra uke 10:) Jeg er i uke 17 nå, kjenner fremdeles ikke spark, men lurer på om det kanskje er det til tider. Usikker:) Men, i uke 10? Det er nok andre ting:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 hehe,nei skjønte den =) var jo ikke akkurat spark jeg mente heller,men noe var det.. så det kan jo ha vært en boble som noen kaller det.. kanskje jeg rett og slett bare er litt luftig haha... =)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Allerede nå er det noen som kjenner liv hvis de kjenner riktig godt etter. Dette er så tidlig at det er snakk om at du kanskje kjenner noe den ene dagen og så kan det gå et par dager/uker til neste gang. dette stod inne på siden : fra uke til uke , i mors uke 13 og foster uke 11 var det vel... så da kan det vel være mulig da eller ?? =) hehe...
babymaker skal ha en jente til Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 Jeg blir helt matt av folk som liker å være frekke mot andre asså.. Er det mulig. Trodde menneskene her inne var voksne og ansvarlige nok til å ta vare på hverandre... men men Jeg kjente jeg hadde noe levende i magen min i uke 10. Gidder da ikke sitte her inne å lyve om det! Når jeg spurte om det jeg kjente kunne være babyen var det maaange andre som også hadde kjent liv så tidlig. Blir rett og slett i dårlig humør av sånne ekle mennesker som liker å slenge med kjeften og le av andre! ÆSJ!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå