Bigga, Matta og lille banan Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Lille prinsesse blir to år når nestemann kommer, og vi ser at det kan være kjekt med en søskenvogn. Men har ingen erfaring, noen som har forslag?
Kæmma og trultene Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg har ingen erfaring siden dette er min nr to også, men har kjøpt meg babytravel sin søskenvgn vi da, med hardbag mot meg. Den er lett å trille, kommer ut verandadøra og får god plass i bilen! Og jenta mi på 2,35 har fint med plass i setet. Så er det separate kalesjer og det er kjekt.
Lykke X 4 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Vurderer å kjøpe Titaniumbaby søskenvogn. Har hørt mye bra om den, dessuten er den billig. Koster bare 1999,- Har fra før en Phil&Teds sport som jeg har vurdert å kjøpe søskensete til, men jeg synes den er temmelig tung å trille, så jeg har mest lyst til å bytte den ut. Kæmma, Klatremus&Lillesøstra, hva måtte du gi for babytravelvogna med hardbag? Hvor selger de den? Har den lufthjul? Vet du hva vekten er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå