Gå til innhold

Ble så redd i dag..Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på snart tre år. Vi var på kjøretur. Hadde min mor med i bilen..

Plutselig ble jenta mi blek. Skikkelig fargeløs i ansiktet og bleke lepper..

Jeg spurte henne om hun var dårlig, men hun svarte spakt nei. Spurte om hun hadde vondt noe sted, men nei... Hun var slapp og så veldig trøtt ut i øyeblikket.

Varte i etpar minutter før hun kviknet til igjen.. Har vært i storform helt siden..

Jeg og min mor pratet sammen etterpå og hun sa hun også var blitt redd. Hun satt bal med henne..

Hva kan det ha vært? Noe å bekymre seg over?

Kan si at hun ikke hadde spist særlig før dette. Hadde ikke lyst på mat før vi dro ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.. Er det farlig??

Skrevet

kan du ikke ta henne med på legevakten eller legen imorgen (ser på klokka) ?

Hun er vel litt liten til å kunne fortelle ordentlig hvordan det er når hun er syk - det hørtes veldig skremmende ut. Greit å få henne sjekket så hvis det er noe galt så får dere tatt tak i det - så det ikke skjer igjen.

Skrevet

Jeg har helt siden jeg var 3-4 år hatt blodtrykksfall, men de fannt aldri ut hva som var årsaken. Tok utallige blodprøver. Er blitt veldig mye bedre i voksen alder. Men som barn kunne jeg besvime opp til flere ganger i uken. Pulsen stiger noe voldsomt med meg før det begynner å prikke for øynene, nå kjenner jeg så godt til det at jeg legger meg ned når jeg kjenner at det kommer men som barn datt jeg bare over ende. Hyperventilerte etterpå som barn fordi jeg ble redd og så ut som et hvitt laken. For meg høres det ut som om det kan være blodtrykksfall iallefall og skjer det oftere så ta kontakt med lege .

Skrevet

Kan det ha vært kvalme? ( kanskje et litt innlysende spørsmål, men datteren min så sånn ut da hun plutselig ble kvalm på biltur )

Skrevet

Takk for svar, damer.. Er så godt å kunne spør dere....

Det kan selvsagt være alle av de mulige forslagene deres..

Skal følge lit med henne ikveld/natt og i morgen og skjer det igjen, kontakter jeg lege med en gang..

Håper selvsagt det bare var kvalme/ bilsyke...

Blir så redd for henne av og til... Goe goe jenta mi..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...