=Mina min og mej= Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Har ei snuppe som prøver å sove.. Men hu ligger bare å roper "Ooont i roompa!" har vært plaga med det en stund, og hu får 10-15ml laktulose daglig.. Men nå har det toppa seg. Går jo utover søvnen og mammas søvn og blir bare surt i heimen.. Hva kan jeg gjøre? Nå er apotekene stengt også.. Legen har tidligere sagt at jeg ska bruke laktulose.. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre her og nå? Vet man kan sette klyster på de små, men har aldri vært så ille som nå, og har jo ikke det i hus.. takk for svar!
Dokka Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 hei du.. uff jeg kjenner til det, jeg har ei datter på 6år som jeg har sliti med magen på i alle år.. vi har prøvd laktulose, kiropraktor, alt av biola og sånne ting. vi har til og med bevist holdt oss unna melk og banan ( som er hardt for magen ).. ja, alt du kan komme over!! men så kom jeg borti noe som heter medisinsk parafin ( som man får på apoteket, og det er resept fritt ), og det har gjordt hverdagen til min datter mye bedre (o; det er et middel med avføringsmiddel oppi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå