Gå til innhold

Er det ikke blitt vel trangt her inne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanvittig mye reklame som blinker og beveger seg på siden synes jeg. Og med touchpad er det veldig likk å komme borti slik at de åpner seg. Dårlig gjort å gjøre chatteruta mindre og gi mer plass til reklame. Og det holder vel med 1 eller 2 til klikk.no, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke ny pc? Selv har jeg 5 cm med hvitt på hver side av reklamen og lenkene. Denne siden fikser ikke skjermoppløsningen min. Amatørmessing å ikke sette den i % i stedet for pixler.

Skrevet

Enig! Det er ufattelig irriterende! Og så synes jeg at alt går så mye tregere her for tiden. Må være innlogget og trykke "oppdater" hele tiden for at trådlisten skal oppdatere seg.

Slitsomt er det blitt!!

Skrevet

Jeg har installert firefox og en reklame sperre jeg. Ser ikke noe reklame på siden =)

Skrevet

Sånn er det her også, Doppler.

Jeg trodde det var pga widescreenen.

Skrevet

det er pga widescreen. Men de som laget siden kunne definert den i % i stedet for et fast mål som pixler, da ville siden passet for alle uansett skjermoppløsning.

Skrevet

reklamesperre??!! hvordan gjør du det da? funker det på explorer eller opera?

Skrevet

Peise ny pc, faktisk. 17 tomms, til og med. Har ei god hvit stripe på venstre side, men høyre er stappa med reklame. Har satt skjermen på 125% når jeg er her inne. Hjelper litt...

Skrevet

Aha! Da skjønner jeg.

Laster ned firefox her nå...

Skrevet

Ah, Firefox med adblock gjør at jeg ikke ser snurten av en ENESTE reklame!

Skrevet

Hordan får du til Adblock??

Skrevet

Har det samme som MintCondition..... Ingen reklame......

Skrevet

Hvordan får dere adblock?

har lastet ned firefox nå.

Skrevet

Ingen reklame her heller :)

Skrevet

Bare å google adblock det så finner du programmet. Tror det jeg har heter adblock plus.

Både Firefox, Opera, Safari, og forrige versjon av Internet Explorer har hatt muligheter for blokkering av reklame.

Skrevet

får ikke til å kjøre adblock jeg,selv om jeg har firefox på maskinen.hva gjør jeg da?

Skrevet

Ja, man må laste ned adblock plus etter at man har lastet ned firefox. Da legger den seg som et ikon oppe til høyre som heter "ABP" i et stoppskilt. (AdBlockPlus) Geniaaaalt :-)

Skrevet

Også må man legge inn abbonnement på reklameblkkeringsliste da, det står i "oppskriften".

Deilig med reklamefrie sider ja!

Skrevet

YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!

Takk, damer!

Nå er siden reklamefri OG passordet mitt blir husket så jeg slipper å skrive det hver gang jeg skal logge på!!

Herlig!!!!!!!!

:o))))

Skrevet

Knall, kvitt reklamen jeg å... Herlig:)

Skrevet

æsj..

finner siden jeg kan laste ned fra, men får det ikke til.

har mozilla firefox på maskinen,men er explorer som kjører som standard nettleser.er det det som blir feil da tro?

liker ikke så godt å bare kjøre siden i firefox...en vane å bruke explorer.

så, noen tips hva jeg kan gjøre,eller må gjøre for å få vekk denne hersens reklamen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...