Gå til innhold

noen som har prøvd bringebærblad-te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt en pose løsvekt bringebærbladte og lurer på om noen kan fortelle hvordan konsistensen på den tørre teen er??

den ser litt ut som bomull, som noe man kan ha i hamsterhuset. ikke sånn tørr og hard som annen løsvekt-te. er det sånn den skal se ut? jeg vil ikke drikke den hvis den er muggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den er akkurat sånn, litt sånn rar å ikke typisk vanlig tørr te på en måte! jeg kjøpte d sist i sånn grønn pose på sunnkost å drakk det hver dag før fødsel!skal gjøre d denne gangen også! bare å drikke,den er ikke så god men jeg revna ikke og jeg syns liksom den gjorde meg godt etterpå! :)

Skrevet

Jeg har samme teen.. Synes den er god jeg assa :)

Kan ikke si garantert at den funka sist, men jeg hadde iallefall en veldig rask og lett fødsel!

Skrevet

jeg og hadde rask og enkel fødsel .. :) verdt ett forsøk å selvom det er litt sånn muggpreg overn så er dn sånn! bringebærblad er vel bare sånn tror jeg:) hvilken uke var d man skulle byne med d? husker ikke jeg..er i uke 32 nå å begynner med weleda oljen snart , den var fin:)

Skrevet

jeg er nesten helt fødeklar. har under to uker igjen, så er litt sent ute med oppstarten av den. men den kan vel ikke skade :)

Takk for svar om utseende. Jeg var litt skeptisk til konsistensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...