C&E<3 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg luerer på hva jeg kan regne med å få av penger osv om jeg blir alene mor (har et barn), og hva og hvordan søker man om dette? Håper jo inderlig jeg slipper den situasjonen,men ser desverre svært kritisk ut nå!
C&E<3 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. februar 2009 ingen i den situasjonen som kan gi litt info?
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Du kontakter først familieværnkontoret, der kan du/dere få hjelp og rådgiving, samt hjelp av en nøytral tredjepart til å se om det lar seg løse. Foreslår at du også leser på Nav.no, der finner du det du trenger å vite om stønader etc.
Pærefrø Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Dere må vel til mekling(tror jeg selv om dere kanskje bare er samboere) få i stand en samværsavtale. den må du ha for å kunne søke om alt på nav... OS, en ekstra barnetrygd evt stønad til barnepass. På boligkontoret kan du søke om bostøtte, da må du ha med leiekontrakt. Har dere privat avtale om bidrag, så skal ikke det regnes som inntekt på boligkontoret.
LadyLuck & Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 undertegner Ugl@ her.. mye rar info som florere.. ring familievern kontoret, og avtal samtale/mekling med de, og det samme er lurt å gjøre hos NAV.
LadyLuck & Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 btw.. Håper ting ordner seg til det beste for deg og dtt barn. Bare sende en PM om du vil snakke med noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå