Gå til innhold

Lav mage..noe å si??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 gangs å i slutten av uke 32.

Får kommentarer på at magen er så lav noe noe jeg har merket selv den siste uken også..Kjenner at babyen ligger heeelt neders.

hodet var ikke festa i forrige uke sa jm å magen var likens da egentlig.

Om det er festa nå vet jeg egentlig ikke, men gjør d noe fks om man går med lav mage så lenge før fødsel? For jeg er kjempesliten fortiden å det skjer mye å folk sier jeg måå ta d medro for lav mage så langt fra fødsel ikke er bra itillegg til mens smertene som kommer og går..

Sist festa hodet seg uke 31-32 og jeg fødte nesten 3 uker før termin datoene.. jeg er ikke så bekymra men hva tror dere er folk rundt meg bare overhysteriske? er ei i fam som er et pat uker lengre enn meg kommet å hennes mage strutter å er megahøy.hun er jo mye større og da men.. hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mage er også lav. Synker liksom litt for hver dag føles det ut som.... Og av den grunn føles den liksom litt mindre også.. jeg sliter også en del med menssmerter... Er 34+2 i dag så er jo en stund til fødsel håper jeg... Så lurer vel på det samme som deg...

Skrevet

jupp min oxo har blitt mindre åsså fra siden ser man en liten bulk der livmoren slutter på en måte..er tomt der oppe nå da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...