Lykkelig mamma:) Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Når kommer svangerskapskvalmen somregel?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Uke 5/6, men finnes ingen regel uten unntak
chiquetita Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hos meg kom den i uke 6 omtenr, men har ikke den ekstreme varianten. Morgen og kveld der kveld er verst. I natt våknet jeg av kvalme og håper det var et engangstilfelle. Er 8+1 nå
Lykkelig mamma:) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 Jeg var utrolig kvalm forrige gang, og gruer meg veldig til det setter i gang igjen. Men jeg håper at jeg slipper unna denne gangen.... Noen som har vært veldig kvalmne første gang, men bedre med nr. 2?
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 jeg kastet opp hver morgen i fem måneder med min første. nå er jeg kvalm også, og kaster opp, men det er ikke hver morgen og den er mindre intens....kvalmen er mye bedre med nr 2 hos meg iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå