Gå til innhold

13 uker og nettopp vært på første UL!


Pink Diva

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som har vært kjempedårlig tidlig i svangerskapet og gått ned i vekt, så det var deilig å se at det var et livlig og tilsynelatende friskt lite foster der inne i magen. Har ikke fått kul på magen i det hele tatt, så var veldig i tvil om at det kunne befinne seg noe liv der inne.

Den lille sprellet, vinket og gapte, og krøllet seg sammen når legen skulle ta et bilde som vi kunne få med oss hjem, var ikke noe særlig interessert i å være fotomodell. Vi fikk se og høre hjertet slå, og fikk se klare fine ansiktskonturer og en nese som lignet pappan sin. Ti fingre og ti tær, og alt i skjønneste orden. Hærlig!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt da.

Jeg er 11 uker idag. var på UL når jeg var 10+4 og skal tilbake når jeg er 13+4. Litt spent på om det blir jente eller gutt. Kunne dere se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen kunne ikke se om det var jente eller gutt. Jeg var sikker på at det var gutt, for jeg synes jeg så en liten "pill", men legen sa at på dette tidspunktet kunne det like gjerne være klitoris vi så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i dag :) er 12+5... fikk ikke sett det da..

 

var også brennsikker på at det var gutt..for så sånn ut, men fikk også beskjed om at det var ganske likt....så enda usikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til spesialist når jeg skal... han klarer noen ganger å se hva kjønnet er...men har da en viss feilmargin selvsagt..men uansett så er det jo ordinær ul ikke mange ukene etterpå;) gleder meg til begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...