fox`y Skrevet 23. februar 2009 #26 Skrevet 23. februar 2009 - den grønne mil - ghost - stekte grønne tomater å sikkert mange fler, er ikke den som griner så fort jeg da.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 23. februar 2009 #27 Skrevet 23. februar 2009 Den grønne mil Ghost Ps. I love you Pay it forward Ladder 49
petite fleur Skrevet 23. februar 2009 #28 Skrevet 23. februar 2009 Samme som "himmel og hav": Breaking the waves. Helt grusom, skal aldri se den igjen - selv om det også er en av de aller beste filmene jeg har sett.
Hilsen Aud Skrevet 23. februar 2009 #31 Skrevet 23. februar 2009 Pay it forward... HVORFOR måtte han dø??? Ville vært den digge feel-good filmen hvis han bare ikke hadde dødd
nybebis Skrevet 23. februar 2009 #32 Skrevet 23. februar 2009 "tid for ømhet" ( eller "trems of endearment") fra 1983 er utrolig tirst og kjempe fin! Den aller tristete filmen jeg har sett! Og jeg synes faktisk "bridges of madison county" er trist.. Synes den var super kjedelig da jeg var i tenåring og ikke hadde opplevd kjærlighet osv, da jeg så den i voksen alder klarte jeg ikke slutte å gråte :o/
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #33 Skrevet 23. februar 2009 Jeg så en film som het Fluke når jeg var under 10 år, den var så trist og fin på en gang. Spurte mannen min for noen mnd siden om han klarte å finne den igjen til meg, og etter mye leting fikk han tak i den =) Når jeg fikk se den igjen gråt jeg meg igjennom hele filmen nok engang. Bør jo legge til at jeg alltid har vært svak for hunder, og denne har virkelig satt sine spor.
Mor di! Skrevet 23. februar 2009 #34 Skrevet 23. februar 2009 Requiem for a dream The Champ Stekte, grønne tomater
nourateadni Skrevet 23. februar 2009 #36 Skrevet 23. februar 2009 "My life without me" handler om en mor som har kreft, jeg gråt, og gråt, og gråt... også "Pass it foreward", "Den grønne mil" og slutten på "Finding Neverland" er ganske fin-trist..
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 23. februar 2009 #39 Skrevet 23. februar 2009 Den vakreste kjærlighetsfilmen er "Don Juan De Marco", med Depp og Brando.... Vakker og trist! Bare nydelig!
Libido- Skrevet 23. februar 2009 #40 Skrevet 23. februar 2009 Signerer den. The ultimate gift, er også veldig trist.
Tante Bassa Skrevet 23. februar 2009 #41 Skrevet 23. februar 2009 Titanic - har aldri vært såå sliten etter å ha sett en film. En fars kamp - Har sett filmen sikkert 20 ganger, og griner like jævlig hver gang.
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. februar 2009 #42 Skrevet 23. februar 2009 Piano er vel den filmen som har vært vanskeligst å se... Veldig bra film, men seriøst, den skar i hjertet... Schindlers liste var jeg såpass mye yngre når jeg så, så husker ikke mye fra den, annet enn at den varte ca 3 timer og 16 min... Det er lenge å se på sånn lidelse.
trippeltopp Skrevet 23. februar 2009 #43 Skrevet 23. februar 2009 Ahhw... det er mange. Jeg er lettrørt, og gråter myyye! Støtter definitivt Schindlers liste, selv om det er evigheter siden jeg har sett den (jeg orker rett og slett ikke), samt "Pay it forward". Andre triste filmer er: - Så som i himmelen (SNUFS!) - Pianisten (jeg har et forferdelig bilde på netthinnen, når de lemper han gamle mannen i rullestol, ut av vinduet!) - og så mååå jeg tilstå; jeg sipper litt på titanic fortsatt, jeg (spes. når vi ser det gamle ekteparet som ligger og holder rundt hverandre og venter på å dø..huff..)
hundemamma ♥ Skrevet 23. februar 2009 #44 Skrevet 23. februar 2009 Elsker deg for evig - orket ikke se hele filmen engang den var trist helt fra begynnelsen Piano - en helt enestående vakker film. Er i tillegg den filmen med det beste soundtracket mener nå jeg. Det går an å sette på cd'n og høre hele ikke skippe over noe. Titanic - Jepp, jeg hadde bestemt meg for ikke og gråte men rett bak meg satt to gamle (virkelig gamle) damer og gråt og jeg hørte at de kjente folk som hadde vært ombord og omkommet. Det var på The Odeon i London og da filmen var ferdig var det helt stille . Alle bare satt og gråt og ingen reiste seg før rulleteksten var ferdig og den er laaaaang. Schindlers liste - måtte se den med klassen da den kom ut. Har aldri klart å se den igjen....vakker musikk.. Legends og the fall - kanskje ikke så veldig trist akkurat men litt sippete. Last of the mohicans - trist The Mission - Trenger ingen forklaring... Oi, ut ifra listen min skulle man ikke tro at jeg hadde sett film etter midten av 90-tallet hehe
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. februar 2009 #45 Skrevet 23. februar 2009 Sorry, jeg mente Pianisten, og ikke Piano!!!!
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #46 Skrevet 23. februar 2009 Uten tvil: Breaking the waves. En av de aller beste filmene jeg noensinne har sett, men jeg skal aldri se den igjen. Total følelsesmessig utmattelse. Once we were warriors er også hard å se. Dogville (von trier-film det også) er også en følelsesmessig prøvelse.
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #47 Skrevet 23. februar 2009 En som beit seg fast i meg, er "Autumn in New York". Ikke akkurat en storfilm, men den er søt. Og utrolig trist og vakker på en gang Og så "Finding Neverland", "Brokeback Mountain" (om du holder ut homse-aspektet - jeg så den på kino fem ganger og gråt så jeg trodde jeg skulle revne hver gang ). "Den Grønne Mil" er nevnt ser jeg. "The Crow" (nr 1, tror det er laget flere av dem) - denne er litt dyster, mørk og spesiell - og tidvis langt mer en action-thriller - men om du liker sånne filmer er den samtidig fryktelig trist og vakker. "Braveheart" er jo også en klassiker tja, det var det jeg kom på i farten gitt...
Mamman til 2 Skrevet 23. februar 2009 #48 Skrevet 23. februar 2009 I lys og skygge - herregud jeg grein og grein A beautiful mind!!
mandapus Skrevet 23. februar 2009 #49 Skrevet 23. februar 2009 jeg støtter mange av filmene som blir nevnt.. men vil også legge til million dollar baby.. den orker jeg ikke se igjen! Og The curious case of benjamin button.. og my girl
AccidentalMum Skrevet 23. februar 2009 #50 Skrevet 23. februar 2009 Det høres kanskje litt rart ut, men 'The story of the weeping camel'. Jepp, det aller mest triste jeg har sett, klarte ikke se hele andre gang fordi jeg ble så opprørt... mamma- hjertet mitt hylte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå