Miss Honey Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 skal på ultralyd i morgen. skal bli herlig å få vite at alt er bra. klarer ikke helt å slappe av før det. jeg har ikke tatt kontakt med jordmor ennå, vet liksom ikke helt hvem jeg skal ringe. er ikke så veldig fornøyd med legen min så kunne tenke meg jordmor. noen om kan fortelle hva som skjer hos jordmor og hva som er vanlig å spørre om?
2 Hærligheter! Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hei Jeg er å 12 uker idag og var på Ul imorges Var kjempegøyy å se den lille sprelle,og alle mine bekymringer ble borte!! Jeg går både til jordmor og lege..Synes jordmora har mer peiling enn legen på enkelte ting.. Det er vanlig å spørre om alt man lurer på Tror nok di får mange spørsmål fra alle som kommer dit Jordmora hører etter hjertelyd,tar blodtrykk også må du ta m urinprøve.(Dette gjør hvertfall jeg hver gang) Hun har også målt blodprosenten. Hun jeg har spørr mye om hva jeg tenker,og hvilke tanker og følelser jeg har omkring det å gå gravid og fødselen. Etterhvert begynner hun vell å måle symfyesmålet også. Håper dette var litt til hjelp.. Lykke til på Ul imorgen:)))
Mogop fikk augustgutt Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg var også 12 uker på mandag! Var på ultralyd på tirsdag, og alt står bra til med den lille. Desverre så slipper ikke angsten taket på meg, og det er slitsomt. Merkelig egentlig, jeg er ingen engstelig person vanligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå