Suretær Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Synes virkelig ikke jeg har hatt mange plager hittil bortsett fra mye tissing. Er oppe og tisser 4-5 ganger (i starten var jeg oppe i 8-10 ganger hver natt..) og det har jeg vennet meg til. Men nå synes jeg at kvaliteten på søvnen er så dårlig. Sover så lett at jeg våkner av ingenting pluss at hver gang jeg snur meg kjenner jeg det kniper i babymagen og det gjør faktisk ganske vondt. Har også begynt å få litt hjertebank når jeg legger meg ned. Fikk først helt sjokk, men så leste jeg at det var ganske vanlig. Andre med samme plager?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har sovet dårlig helt siden jeg ble gravid. Våkner rundt kl 3-4 på natta og kan bli liggende våket et par timer før jeg sovner igjen. Det passer dårlig nå som jeg har begynt på jobb igjen. Greit nok da jeg var sykmeldt og kunne sove litt lengre
Endelig_mamma<3 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg sover veldig dårlig.. men det er fordi jeg drømmer så SYKT mye rart og ekkelt at jeg våkner av det. Ligger jeg på ryggen våkner jeg x antall ganger pga drømmene, mens ligger jeg på noen av sidene sparker babyen helt vilt.. Men man får lide for bebisen i magen:)
Suretær Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 Ja tydligvis, men det er verdt det: ) Går det bedre med deg Turbo? Er kvalmen vekk?
Juni prinsesse Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Jeg sover også dårlig, men jeg våkner heldigvis ikke i løpet av natten. Men jeg sovner seint og våkner tidlig, og får ikke sove i løpet av dagen... Men jeg leste nettopp et sted at det at man våkner om natten og må på do mens man er gravid, er kroppens finurlige måte å venne seg til nattevåking på. Babyen skal ha mat 3-4 ganger i løpet av natten, og da kan man like gjerne venne seg til å ikke få en hel natts søvn... Kroppen er et utspekulert instrument... ;o)
Suretær Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2009 Ja kanskje det er derfor: ) Synes bare det er litt i overkant med 8 ganger pr natt. Kan nesten ikke forsvare å kjøre bil eller ta viktige avgjørelser på jobb etter sånne netter..; )
Juni prinsesse Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Jeg slet litt med det i en periode. I det jeg hadde vært på do, så måtte jeg på do igjen... Nå har jeg alltid lesestoff på badet og sørger for å gå ordentlig på do når jeg først gjør det. Begrenser antall turer dramatisk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå