Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg går i et vikariat som varer til 25feb, har vært 100% sykmeldt fra 5feb pga bekkenløsning med gangsperre. Hvordan er det med sykepenger??? Jeg får vel vanlige sykepenger fremover?? Herregud, jeg begynte å tenke på dette nå, tenk om det er slik at de kutter ut sykepengene, jeg er jo fortsatt ansatt hos adecco...
Gulosten™ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Mener du har krav på sykepenger rett fra NAV så lenge du var i arbeid da sykmeldingen startet. Normalt skulle du vel hatt dagpenger for de dagene du ikke jobber, og da er du jo "sykmeldt" fra dem.
vildejenta Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Du får sykepenger fra NAV så lenge du var i jobb når du ble sykemeldt.. Spiller ingen rolle om det er fast jobb eller vikariat..
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 åh, det var jaggu fint, for ellers veit jeg ikke hvordan det hadde gått med oss :S Jeg var i jobba ja da jeg ble sykmeldt, og spurte pent om jeg kunne få begynne å jobbe av legen så smått igjen i dag da jeg var på svangerskapskontroll, men det kan jeg bare glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå