Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Håper ikke flere er som min ungdom.. Han presterte å ramle da han sto opp =D På hue i gulvet og neseblod og greier. Det kaller jeg en pangstart på dagen.he he he
Ronja65 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 he he... det er lit mye armer og ben som de skal ha kontroll over noen ganger..... sikkert ikke lett når dem er trøtt...:-)))
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Av og til lurer jeg på om han er fjernstyrt ;o) Men nesa er mindre nå.he he heeee =0))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Hihihi, godt det endte bra! Jeg kunne sikkert klart det samme......når jeg er skikkelig trøtt, så blir balansen litt ustø:-) Det jeg er flinkest til er å slå armer og bein borti karmer og kanter.....det er jeg faktisk kjempeflink til!
Karomamma Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Au da, skikkelig pangstart he he he... Sikkert ikke så lett å orden på kroppsdelene i halvsøvne. Stakkars gutt! Håper han har kommet seg igjen
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Mulig han slekter på meg...Jeg å har armer og bein full av blåflekker ;o) Men nesa er bra og han blir ikke mobba lenger for den nesegrus beundringa av gulvet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå