Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Gubben eller bikkjedotten? Ba førstnevnte gå med bleieposen i stativet. Å trodde det ble gjort... Satte ut dotten og venta på at beskjed om at han ville inn kom.Til slutt titta jeg etter,og hva så jeg.. Jo, dotten hadde smygt seg ut av halsbandet og "leika" seg med en pose bleier... Hadde tatt med seg den tunge posen til kjettingen. Nå lurer jeg på hvem av di jeg skal ta en streng dresering på.. Men gudsjelov oppdaga jeg det før innhold og mere ble strødd rundt på den hvite snéen.. Men en ting kan jeg rose bikkja for. Han rømte ikke i sin frihet,og hørte på da jeg knurra over påfunnet. Da er det værre med gubben. Han ble "bortevekk"
Ronja65 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Ja... Gubber er noe helt for seg selv.... noen ganger er det lettere med dyr:-) Tror min har sovnet oppe i sin seng???....:-).. Det er veeeldig stille her nede i stuen på gubbfronten....:-)
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Ja,hadde bare gubber vært som bikkjer ;o) Han skal være glad han ble bortevekk å.For jeg freste vel værre enn den villeste katta ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå