Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvor mange det er som har født tidligere som har fått vite kjønnety på UL og så fikk det motsatte... Ønsker å høre hva som ble sagt på UL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt riktig begge gangene.

Men statisk er visst sjansen for at det stemmer 98% dersom ul sier gutt og 96% dersom de sier jente.

Hvor sikkert det er kommer an på hvor godt de ser (feks hvordan/hvor stille baby'en ligger, og hvor mye fett mor har på kroppen), samt hvilken uke ul tas i; kjønnet sees sikrest i enkelte uker (tror det sees bedre jo senere ul tas, men ikke helt sikker her).

Skrevet

jeg ha ikke fått vite kjønnet pga at de ikke så d. for først på UL sa hun d va gutt.. å når hun så litt senere mente hun d va jente(samme UL) så hun va veldig i tvil og ville ikke si noe sikkert da.

men har ei venninne de gjetter riktig..

men vet flere som de ha tatt feil på. ho ene sa de me 98 % sikkerhet at d ble jente, men ut kom en gutt.. regner me at han neppe får på de rosa klærne de ha kjøpt

Skrevet

Med nr 2 fikk vi vite jente og det stemmte:-) Nu har vi fått vite at det er en gut, så får vente og se:-) men stemmer nok for såg det ganske så tydleg:-)

Skrevet

Vi har fått "sikre" beskjeder om jente både på ordinær og 3D-ultralyd, så det gjenstår å se om det er det det blir...

Men på 3D-ultralyd var et par før oss som hadde fått sikker beskjed om jente på ordinær UL, men 3D-bildene viste tydelig gutt... så feil skjer med innimellom, i hvert fall.

Skrevet

Fikk beskjed om at det var ei jente første gangen, og da var de veldig "sikre", og ut kom ei jente.

Har fått høre nå at "det ser nok ut som at det er en gutt", men han har ikke kommet ut enda, så det gjenstår å se.

Lurer egentlig på om noen har fått samme beskjeden som meg, men LIKEVEL har fått en jente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...