Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg var hos jordmor i dag, er nå 3 dager på overtid. Hun fikk plutselig et stort sprang på sf-målet og ringte til sykehuset- hvor jeg kunne komme ned på sjekk et par timer senere... Tok CTG, og det var bra. Så kom jeg inn til fødelege, som skulle utføre ultralyd. Han målte frem og tilbake i lang tid, så sier han at alt ser bra ut men at det kanskje var litt lite fostervann... Så ringer han en kollega for å forhøre seg hvordan de skal gjøre det videre- der nevner han at jeg er inne til sjekk pga lite liv og sier ingenting om fostervannet. Og så får jeg beskjed om at jeg vil bli innkalt til ny kontroll om 1 uke!! Hadde dere tatt kontakt med jordmor på nytt igjen da? Må si at jeg ikke har veldig lyst til å gå ennå en uke til om det var lite fostervann i dag??
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg hadde ringt føden i morgen og sagt at jeg ikke kjente liv. Da får du komme inn på kontroll. Kanskje det uansett snart er fødsel på gang....
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Egentlig så hadde jeg sagt til fødelegen når han var ferdig i tlf at jeg kjenner en del liv alså, men fant du ut noe ang at det kan værel litt lite fostervann.. Eller noe sånn. Men nå tror jeg at jeg hadde ringt enten jordmor eller direkte til føden og sagt hvordan det er og at du er veldig bekymret for om legen misforsto og at du tenker mye på dette og at du ikke fikk noe svar ang om det er lite fostervann. Virker ikke dette hadde jeg gjort som det blir foreslått over her, si at du kjenner lite liv og at bebien har vært rolig hele natten og dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå