Gå til innhold

Lekker jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det sånn en stund men nå syns jeg det er blitt verre. Plutselig kjenner jeg at jeg blir våt. Gjennom trusene og en liten våt flekk i buksene. Hva er dette? Har trodd at det har vært tyntflytende utflod, men er ikke så sikker lenger når det kommer så mye. Det som renner gjennom setter ikke flekker i klærne heller.

Noen andre som har det sånn??

Burde jeg snakke med jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også har det sånn.. har brukt truse innlegg ganske lenge nå.. kanskje siden 2-3 mnd...

jeg fødte en gutt som nå er 1 år og 7 mnd.. og da tror jeg ikke at jeg har fått trent nok på knipemuskelen, så jeg trodde det var en blanding av urin og utflod jeg da....?!?

har tenkt masse på at det kunne være fostervann også, men dem målte det og da var det mere enn nokk av det...

så jeg tror mest på at det er smålekasjer av urin og utflod..

det blir jo stort press nedover da... så er kanskje ikke så rart..

det kommer ikke hele tiden på meg, bare sånn innimellom.. men hver dag.. er vel mest når jeg løfter og styrer med vesle mann,, og løfter andre ting..

hadde nesten ikke sånn i det hele tatt med førstemann... men da var musklaturen som vanlig :)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med å lekke, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en telefon til jordmor for sikkerhetsskyld, jeg! Bedre å få det sjekket enn å gå og være bekymret:)

Skrevet

sånn har jeg det også.. er litt ubehagelig.. bruker jeg ikke bind så blir jeg våt igjennom trusa.. det kommer ikke sånn kjempe mye, men nok til at jeg er nødt for å bruke bind. har ikke forhørt meg med jordmor enda.. kansje jeg burde det? jeg er egentlig ikke sånn veldig bekymra, men kansje greit å bare få sjekka det:)

Skrevet

ja kan være greit å sjekke... jeg fikk bare sjekket det fordi jeg ble sendt på ultralyd av legen min... (for ca 2 uker siden.. er nå i uke 37..) pga lavt sf mål (er det det det heter, målet på magen fra bekkenbenet?) men alt var fint!!!

men da sjekket de alt, blant annet fostervannet :)

jeg har egentlig ikke vært så bekymret jeg heller, men har jo tenkt på det..

men regnet med at jeg kanskje hadde merket mere hvis det hadde vært noe galt...

pluss at jeg så på sykehuset (serien på tv3) og der var det ei som lurte på det samme.. og da sjekket de det og da var det bare urin lekasje...

men er jo greit å være på den sikre siden da.. og sjekke... bedre med en gang for mye enn en gang fo lite!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...