Gå til innhold

Til dere som har mistet symptomene sånn plutselig :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fortvil. Det gjorde nemlig jeg. Jeg var vel ca mitt i uke 9 da jeg våknet opp og følte meg skikkelig pigg. Var ikke kvalm og den uggne følelsen var borte. Var heller ikke så trøtt lengre, og puppene ble mindre og mindre ømme. Jeg blir fulgt opp på a hus da jeg har mistet 3 ganger før. Skulle tilbake dit om 2 uker, men syntes det var så lenge å vente da jeg var super bekymret. Dro derfor og fikk tatt en privat ul u dag på Balder klinikken...Og knøttet var blitt 4 cm og veivet med armene og hilste på oss.. Ble så utrolig letta og glad. Så uvant med gode nyheter. Og den beste nyheten var at gynekologen ( Anne Stensløkken) fortalte at jeg kunne regne dette som en 12 ukers kontroll. Er 10 + 4 i dag...

Ville bare fortelle dere dette. Ikke bekymre dere, og kan på det varmeste anbefale Anne Stensløkken til de som vil på privat ul. Hun er helt fantastisk og tok seg veldig god tid. Fikk med en haug av bilder av den lille både vanlig og 3D, utrolig artig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Baby 09!!! Dette var gode nyheter! Du skal se at dette er gullungen dere har ventet så lenge på :)

Skrevet

Kjempefin tråd :) Skal prøve å slappe av litt mer, tenkte akkurat på hvordan kvalmen hadde roet seg utover dagen i dag hehe..

Hvor mye kostet det da ? Hvor holder de til ?

Skrevet

ååååååååå gratulerer så mye:) skikkelig heldig som har kommet så langt og at alt er bra:)

jeg har mistet symptomene iallefall i puppene...begynte for 3 dager siden fra og være skikkelig vonde til i dag ingenting....merker ikke noe til dem engang.....jeg er i uke 5 i dag og er det ikke egentlig da man skal begynne og merke man er gravid?? ikke trøtt lengere heller,men skikkelig våken...får ikke sove og våkner skikkelig tidlig...plagsomt tidlig hehe....

men skal prøve og ikke engste meg,men er ikke lett....haff....

Skrevet

Symptomene kommer og går. Og jeg hadde også en periode i uke 6 da jeg følte at jeg mistet symptomene, men de kom tilbake igjen. Og det gjør de helt sikkert for deg også Tingeling27.

Er utrolig hvor mye man engster seg rundt en graviditet, men for de aller aller fleste går det bra, med eller uten symptomer :o)

Det ser ut som det går bra for meg, og da gjør det det for dere også garantert :o) Jeg var et håpløst tilfelle he he..

Masse lykke til alle sammen, dette går bra :o) Tenk hvor heldige vi er, vi er GRAVIDE ;O)

Skrevet

Og Anne Stensløkken holder til på Balder klinikken i Oslo. Det er i Munchs gate 7..... Helt super dame

Skrevet

Takk for beroligende svar:) blir så glad når jeg leser sånne trøstende ord:) jeg håper det går bra,men klarer liksom ikke å tørre og glede meg helt enda...har opplevd ma i tidligere svangerskap ...så blir fulgt opp med ul fra uke 7...men det er enda 2 laange uker og vente hehe.....

og jeg tror jeg også er ett nokså håååpløst tilfelle hehe...med alle mine angster hehe...

Skrevet

Jeg hadde også en Ma og 2 SA bak meg.. Dette kommer til å gå bra Tingeling27, vedig veldig sjeldent man opplever dette flere ganger etter hverandre.. Man legger bare merke til de få som opplever dette og glemmer den store bærmen som det går bra med...

Masse masse lykke til og hold meg litt oppdatert om to uker da... Vet det kommer til å gå bra og du ser en liten skapning med et bankende hjerte ;O)

Skrevet

oi har du??

men da har jo du opplevd det flere ganger da??

jeg kjenner få som har opplevd slike ting og derfor er det så urettferdig at noen gjør det syns jeg...så blir jeg så redd når jeg ser alle som opplever dette igjen og igjen...er ikke skapt for å lese slikt jeg hehe...bekymrer meg ihjel hehe uff....

men skal prøve og tenke positivt:)

hvor finner jeg deg igjen da for oppdatering:)??

Skrevet

ja men husk at det jeg har opplevd er det ca 1% som opplever, og det er ikke mange snuppa... Bare det at man alltid legger merke til det. Så er det sikkert mange her inne som er mer aktive en andre og det er ofte de som sliter litt.. Det er helt normalt og miste en gang, de fleste opplever det gjennom livet. Men veldig unormalt at det skjer sånn som med meg.. Bare prøv å fokusere på det positive, dette går bra... du kan jo eks sende meg en melding når du har vært på ul, ellers er jeg jo her med nicket mitt jeg, eller msn om du har det... Prøv å slappe av nå snuppa.. :o)

Skrevet

jeg tror det er lurt å prøve å ikke stresse(lettere sagt enn gjort). Desverre har vi ingen innvirkning på hva som skjer, prøv å nyt tiden istedenfor å bekymre deg hele tiden! Tenk så fin tid du har forran deg:)

Skrevet

Tuuusen takk for beroligende ord:) dere er jammen snille *klemmepå*

det hjalp virkelig, så skal prøve og ikke bekymre meg så mye...men er liksom en liten uro der alikevel når man har opplevd MA....

Takk:)

Baby 09 nå skal det gå :o) du får en pm:)

Skrevet

Hei baby 09!

Har sendt deg en PM:o)

Skrevet

Jeg må bare støtte deg i det du sier Baby 09 nå skal det gå :o), Anne Stensløkken er kjempe flink!! :)

Lykke til videre i svangerskapet ditt! :)

Skrevet

Takk for det snoopy81 med en dott i magen. Masse masse lykke til videre for deg også.. Ja hun er helt fantastisk :o) Ha en knall dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...