Gå til innhold

Babycall...

♥Mie Celine♥Håkon♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale en GOD babycall? Den må ha kamera :)

med GOD mener jeg: ikke skurr på lyden, og klart bilde.. selvom det ikke er strålende lys på i rommet...

fikk en babycall til 1700kr fra enox av faren min til jul, flotte saker med fargeskjerm og "supert" kamera og greier, forutsetningen for at det skal være farger (eller bilde overhodet) er MASSE lys på rommet hvor kameraet står.. ja DET har jo barna når de sover :/ ikke rekker den langt heller, soverommet er vegg i vegg med stua, og jeg kan gjette meg til hva som er ungen på skjermen.. og lyden, ja det ER lyd.. MASSE lyd... mottakeren står i stua og sier "drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" temmelig høyt uansett hvor stille det er på barnerommet. nydelig??

så den skal rett tilbake til butikken, og jeg vil ha igjen de 1700kr. så må kjøpe med en annen babycall et annet sted.

såå..noen som har positive erfaringer med babyallen sin? :)

og tilslutt: IKKE kjøp babycall fra ENOX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke babycall med kamera generelt sett er så bra - vi har en Transvision. Den skurret dessverrre og bildet kunne flimre litt, men det var infrarøde lys så det kunne være bekmørkt og vi så et klart bilde av babyen :o)

Kosta 2000 kr, men var satt ned til 1000 kr. Jeg tror det skurret pga. det trådløse nettet vårt som kanskje slo inn.

Kjøpte den på Brio lekebutikk tror jeg.....er et par år siden.

Skrevet

kjøpte den på mekk jeg...var kjemp god på både lyd og bilde..også om natten...500kr

Skrevet

på mekk???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...