Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Blir så jævla irritert på folk som sniker i køen i butikken. Ja, til dødsstraff for IDDIOTER.
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 godt jeg har barnevogn og bare kjører vogna rett i ryggen på dem som sniker
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Dødsstraff var kanskje litt voldsomt, men en evig vandring på ikea alle lørdager i fellesferien kunne passe. Jeg er på ett vis litt fasinert av folk som innehar frekkhetens nådegave. Jeg mener, hvem i all verden tror de at de er, de som stiller seg med den største selvfølgelighet foran andre i en kø? Jeg har enda til gode å få en vettug forklaring ut av noen av dem. Men irriterende er de!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Sitat: Ja, til dødsstraff for IDDIOTER. Hahaha.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Tar jeg feil når jeg tror det er mest vanlig at det er gamle kjerringer som gjør dette?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Jeg sniker ofte, men det er fordi det er så mange treige mødre med barnevogn som skal la de minste legge varene oppå samlebåndet...og det tar tid...og det er lov å bruke hodet når det er evig lang kø!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå