Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hva jeg bør gjøre. Blir liksom ikke enig med meg selv heller.

Sliter med følelsene mine for sambo.

- føler ingenting ved sex(unngår d så godt jeg kan men prøver og gjennomføre det for å se om det blir bedre men nei)

- Blir irritert når han vil kose

- klarer ikke å være hjemme med han over mange timer

- savner han ikke når vi er borte fra hverandre over flere dager

- krangler mye og er uenig om oppdragelsen for våre 2 barn(4 og 6 år)

Flere venninner mener vi kanskje bør flytte fra hverandre en tid men er så vanskelig og ta det steget også med tanke på barna. Men kanskje er det den beste løsningen for å se det ann også?

Måtte bare lufte hodet men trenger også tips og råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det dere er uenige med barneoppdragelsen? Hva er det som gjør deg irritert når han vil kose? Hva kan være grunnen til alt dette? Det må jo ligge noe i bunnen av dette? Få det frem... Snakk. Hilsen Meg

Skrevet

Hvis man har problemer i parforhold går man ikke bort fra, man går bort til. Seksualterapi, parterapi, psykologhjelp, familievernkontoret... bruk dem. Når alt er prøvd kan du gå bort fra.

Skrevet

Hei. Var i samme situasjon selv. Men det blir ikke bedre å flytte fra hverandre. Jeg gikk dypt inn i meg selv og fant ut at det var mye under oppveksten som ga negative følger for parforholdet våres. Jeg måtte bare innse at det å dele det med han var en befrielse som lette trykket. Og det var en helt utrolig opplevelse fra hans side. Vi har aldri hatt det så godt som vi har det nå. Mitt råd til deg er å være åpen for han, for han er glad i deg. Redd det mens det enda er håp. Det kan være vanskelig å komme i gang,men vær tøff! Dere får det fint sammen.

Skrevet

Finn en god og tøff terapeut! Jeg tror det er uungåelig å ha slike perioder i et langt samliv, spesielt når barna er små! Jeg håper at du ikke bare går... for barnas skyld... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...