Rosmari S Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg var hos legen 16/2 og skal ikke tilbake igjen før det har gått 4 uker. Er nå i uke 32+2. Hvordan er det med dere andre der?
Underveis --> Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Er ikke før nå, når jeg er i uke 37 at kontrollene kommer oftere. Dvs hver 2. uke, så det er nok helt vanlig. har vært en gang i mnd hittil.
vips-77 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Har også vært en gang i mnd helt fram til nå på slutten, da er det en gang i uka..
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Går annenhver gang til jordmor og lege. Etter uke 30, har det blitt 2 kontroller i mnd.
Vil Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Sier du det, opsideisi? Jeg skal også bare hver fjerde uke. Er i uke 30 nå.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 her er det slik at det er en gang i måneden fram til uke 36- så annenhver uke til uke 40.. Synes det er litt vel langt sprang mellom uke 32 og 36.. Kommer ofte litt mye ting opp da, nye symptomer + spm osv.. Jeg er i 34.uke nå og føler egentlig at jeg kunne trengt en kontroll nå. Økende kynnere og sist jeg var på kontroll (i uke 32) lå ungen i seteleie.. Tenker en del på dette.. men men, får bare vente et par uker til da.
♥Cherrypie♥ Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 var på 31 åsså skal jeg på 34 men d tror jeg er for at jeg skal annen hver uke etter det.. 36, 38 og eventuelt 40.. tror dem ser d litt ann..jeg fødte nesten 3 uker før tida sist da.. åsså kommer d an på kapasitet hos hs/lege.. men 1 jente 04: seteleie i uke 32 er jo ikke så farlig da:) er jo enda god plass å mange bebiser snur seg ikke før senere! om man vil ha kontroll så får man det altså! du må si du har mengder med kynnere for da får man oftere,det fikk jeg er plaga med det på natta å har mensensmerter osv osv.. ikke nøl med å be om extra kontroll!
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Legekontrollene er mer mekanisk. Ren helsesjekk, BT, urin, fosterlyd...poff...ferdig. Jordmorkontrollene er vel de jeg får mest nytte av i og med det er satt av en hel time, til samtale om forskjellige emner osv. Kunne tenkt meg å bare gått til henne nå på slutten...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Ikke oftere før etter uke 36.. Da blir det hver 14.dag på meg.. Men jeg har vært inn og ut hos JM titt og ofte uansett ^^ hun er en skikkelig hønemor som gir meg time for hver minste ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå