Mai mor Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei, lurer på når dere sluttet med/ikke hadde bruk for vogn lenger til deres barn?
Gjest 5 andre Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Guttungen her som blir 2 1/2 bruker ikke vogn lengre (sluttet nok rett etter han ble to), men er vi ute på tur må han i stedet bruke en stor traktor som han kan sitte på. Har ei på 15 mnd, som bruker vogn enda, og han blir nok litt sjalu på henne - og derfor ikke ønsker å gå bestandig. I barnehagen bruker han aldri noen ting nå de er ute på¨tur, og de går titt og ofte ganske langt. Har sett 4-åringer som bruker vogn, jeg, så jeg tror man må se an hva barnet vil / kan.
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Sluttet med vogn veldig tidlig. Etter han var 1,5 år brukte han bare vognen til soving på dagtid. Dagsøvnen kutta han ut når han var 2 år og 1 mnd..
mymy Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Min gutt er 3 og et halvt og bruker vogna enda hvis vi skal på lang tur. Han elsker å sitte i den... Men det er ikke så ofte lenger.
Johan Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Min gutt er 2, og bruker vogna mye enda. Ikke så glad i å gå dessverre. Jeg tenker å kjøpe søskenvogn, for jeg antar at han hvertfall vil sitte når babyen kommer (blir 2,5 da)
ninsoer Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 sluttet da han va 1 1/2 år. men har en trille som e bruker om vi er i byen alene. slitsomt om han plutselig ikke vil gå å jeg må bære han.. de har me vong te han i barnehagen om de drar på lang tur da de ikke har tid å vente så han får gå selv. men er flere som jeg vet som bruker vogn til de er 4-5 år. men de har ikke bil å slik så de gjør d jo for raskt å komme seg fram. min gutt bi 2 år når den lille kommer å har ikke tenkt å kjøpe søsken vogn nei. bi evt et søsken brett om jeg ser behov for d.
erteposen + 4 Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Mine har vel brukt vogn til de var ca3 år. Vi har ikke bil da, og triller eller sykkler til og fra bhg og på turer.
2prinsesserogbim Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Mi bruker vogna mest til soving i bgh nå, er 2 år og 7 mnd.. Men når vi skal gå lange turer må me og bruke vogn... Men forhåpentligvis e ho slutta å kvile på dagen når neste komme i sept..
1974 Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Rundt 1 års alder. Men hun beg å gå da hun var 10 mnd og ville helst gå selv og ikke sitte i vogn..så da enten gikk hun selv eller satt på pappas skuldre etter det...hun sov ikke i vogn da..ellers hadde vi nok brukt den lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå