Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27+5 i dag og hører ikke til her før om et par dager, men våger meg med et spm til dere fordet;)

Er det noen her som veit hvor lang tid ca NAV bruker på å behandle engangsstønadssøknaden?? Er veldig spent på detta altså, så mye tull det er med de om dagen.. hehe..

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer litt an på hvor i landet du bor? I Oslo er de visst trege om dagen i alle fall.

Skrevet

Er det ikke 3,5 mnd i gjennomsnittlig behandlingstid? Er hvertfall det for foreldrepenger, men det tar kanskje lengre tid. Tålmodighet er en dyd!

Skrevet

Jeg fikk den utbetalt etter en uke:) Jeg bor i Øvre Romerike.

Skrevet

Ringte de nå og spurte. Virket ikke som om det tok så lang tid egentlig. De sa at de så på engangsstønadene med en gang de fikk den. Og jeg sendte min på fredag forje uke, så er ikke så rart de ikke har sett på den enda egentlig;) Jeg bor i Oslo og hører til Nav Sagene. Har heldigvis ikke hatt noe problem med de når det gjelder noe. Jeg er sikkert bare veldig heldig i forhold til mange..

Kjedelig når mennesker ikke får pengene sine..

Behandlingstid på foreldrepenger og engangsstønad er 2 forskjellig ting ettersom jeg har skjønt.. Foreldrepenger tar vist myyyye lengre tid en engangsstønaden..

Skrevet

3,5 mnd ?!??! Hvor er det ? Jeg bor i Oslo, og fikk beskjed om å sende inn søknaden i begynnelsen av februar (har termin 5.april). Det skulle være bra med tid ifølge NAV selv...

Skrevet

Det spørs om du søker foreldrepenger eller engangsstønaden tror jeg (35200) ca...

Tror det tok en del lengre tid å behandle søknaden om foreldrepenger enn engangsstønad..

Skrevet

HURRA for Nav;) Sendte søknaden min forje fredag og i dag var pengene inne på konto;) Ikke værst til de å være... Kjedelig å bare ha rett på engangsstønad når man så å si har jobbet siden man ble ferdig på skolen, men pga en ulykke har jeg gått på rehab penger en stund og har dermed ikke rett.. Urettferdig synes jeg men... men men.. Sånn var nå reglene, ingen utenom;)

Da kan jeg endelig handle siste rest av småting som mangler;) Jippi;)

Goood helg til alle sammen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...