Gå til innhold

Hvor lang tid bruker NAV?


Vero85

Anbefalte innlegg

Hallo;)

 

Noen her som veit hvor lang tid NAV bruker på å behandle søknaden om engangsstønad?

 

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Bergen sier de tre måneder behandlingstid, men det er nok mye kortere i mindre byer. Kommer altså helt an på hvor du er bosatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å si i disse dager hvor det snakkes om lang behandlingstid i nav pga bemanning etc.

Men behandling av søknad om permisjon er ca en måned her jeg bor

(Ringsaker i hedmark)

Kan tenke meg at det er noe av det samme? Burde ikke være lenger hvertfall. Ring nav og hør du:-)

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hvor langt er du på vei da? jeg er 27 uker torsdag, å har ikke fått engangstønaden enda.. bare venter på å få begynt handlinga ti babyen jeg...... tror den er på konto da det er at 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 uker på vei:)

 

Ringte NAV nå (og ettersom jeg sendte den på fredag, så hadde jeg ikke forventet at de hadde sett på den enda). OG det hadde ikke heller, men hun sa den ble behandlet samme dag som den kom inn.. Er ikke samme regler når det gjelder engangsstønaden og for de som skal ha foreldrepenger. Da er det en del lengre behandlingstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men da burde jeg se de pengene snart da;) Ettersom det er 12uker igjen nå;) Haster ikke, har egentlig det meste jeg trenger, bare var nysgjerrig på hvor lang tid dette egentlig tok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Nav;) Sendte søknaden forje fredag og i dag var pengene inne på konto=)

Kjedelig jeg bare får engangsstønad, men sånn er det når man går på rehab penger=( men men..

Glad de var kjappe og jeg kan handle siste rest;)

 

God helg folkens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...