Apples Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Er det noen her som har erfaring fra Bærum sykehus når det gjelder planlagt KS ... !? Hvilke erfaringer sitter du/dere igjen med ? Ble du hørt ? - Tok de godt vare på deg ? Etc. etc. Har 2 stk KS bak meg, som ikke har gått helt etter planen. Jeg må innrømme at jeg er veldig bekymret for at ting ikke skal gå helt etter planen denne gangen også ...
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 jeg har ikke tatt noen ks på bærum før, men har venninner og en mor som har gjort det...og verken jeg eller de har hatt noen dårlige ærfaringer fra bærum. jeg syns de tok veldig godt vare på meg og min baby da jeg var der for nøyaktig 5 år siden...og er ganske sikker på at det går like bra i juli denne gangen også...;D de er og skal være ganske flinke der... ))
Apples Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Takk for tilbakemelding ) Jeg skal til samtale på sykehuset på torsdag ... får vel et inntrykk da. Vl så gjerne føle meg TRYGG ! Lykke til i Juli )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå