Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Ikke nok med at jeg har fått et eller anna i kroppen,men så har maskina fått trojan.jeg har leita og styrt på for å finne rett måte å fjerne den på.Måtte skje manuelt,og dette er jo vista...Helsikkes dritt!!! Nå skrev jeg ned fra ei svensk side om hvordan jeg skulle gjøre det.men nå finner jeg den ikke!!!!! Skulle ligge på en mp3 fil.Så kjørte jeg sikkerhetsinspektør,for han fant den sist.Men nå er den bortevekk der å??? Altså,jeg har brukt jækla mye tid på ingenting.GRRKNURRRR Å ellers har jeg det ganske ok...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Trojanere er no dritt!!! Fikk jo min dose før jul.....grrrr......nå er det fjernet, men jeg måtte slette hele harddisken og legge inn alt på nytt... Utrolig kjipt! Den som leter finner, så jeg håper du finner det du trenger!
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg aner ikke hvor den ble av jeg.For den kommer ikke frem når jeg kjører scan lenger.....Hmmm Heldigvis tok jeg kopi av hele greia før jeg begynte å bruke dataen.Så jeg har jo kunnet gjennopprette.Men da forsvinner jo alt jeg har lagra her inne...Å det blir litt kjipt å miste.Får se om det kommer et nytt varsel igjen før jeg gjenoppliver dette forbaska vistagreia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå