Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37 og har veldig mye mensmurring, i tillegg har jeg mye ned press der nede og er øm.. er dette normalt, noen andre som har det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:) Er 36+1 etter ultermin.

Er normalt. Et aldri så lite tegn på at fødsel nærmer seg ;)

Tror det er modning/åpning. Jeg var nemlig på kontroll på sykehuset i forrige uke og da hadde jeg ca 1cm igjen av livmorhalsen og hadde 2 cm åpning. Har hatt en del falske rier og det murrer mer eller mindre konstant.

Ellers har jeg hatt så mye nedpress i dette svangerskapet at jeg kjenner meg ikke igjen nedentil. Har hatt magen mer eller mindre langt nede hele dette svangerskapet så underlivet har fått gjennomgå. Har slitt med nedpress siden uke 19, men nå den siste uken har det tatt helt av.

Skrevet

Det hadde jeg å med nr 1. Begynnet med murringer og ett fryktelig nedpress i uke 37.

(mye mere enn jeg hadde hatt tidligere)

Og jeg fødte akkurat io uke 38+0:)

Hadde ikke noe mere kynnere eller slikt jeg da, bare murret:)

Så kansej det er noe på gang jenter!

Lykke til:)

Skrevet

Er 35 uker, hatt mensmurringer i et par uker. Kommer 2-3 ganger i løpet av kvelden, varierer i styrke. murringene varer ca 1 minutt eller noe...

I tillegg har jeg veldig dotrang, må tisse hele tiden, og føler at jeg er veldig "tung i underlivet" (nedpress??) og hoftene er stive og støle:P

Regner med det er modning på gang:)

Skrevet

hadde d sist å jeg fødte en dag etterpå. nesten 3 uker før terminene.

denne gangen har jeg hatt d samma, men vondere mens smerter men har ikke født enda heldighvis! er i uke 32.. men jm min sa d kunne være musklært at babyen pressa litt på her å der..men murring er jo ofte noe som kommer rett før fødsel på mange!:) nedpress oxo! er pos d da så lenge d ikke er fortidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...