Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 For de som må ha under 15 karber om dagen er disse fine: 10 pannekaker i "lappe"-størrelse (for å lettere få til å snu dem...) 4 egg og en boks cottage cheese i blender eller med stavmikser. Pittelitt kanel gjør susen. Vær raus med smøret når du steker og stek forholdsvis lenge på første siden før du snur. Rørte brinebær på. For oss andre som faktisk kan spise normalt, men ønsker å opp-sunne pannekakene litt (for ja, det er jo vannvittig godt) kan gjøre som jeg gjorde her om dagen: til 10-15 vanlige pannekaker 1 beger cottage cheese ca 1 dl små havregryn 4 egg 3 ss sukker Noen ss med creme fresh melk og sammalt hvete/spelt til ønsket konsistens. Vanvittig gode, mektige og fyldige pannekaker. Numsi!!
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Klipp og lim på sitt beste... Her mangler det jo mye: Den fulle ketolysepannakakeoppskriften skal jo ha 3-4 ts splenda med, 4 ss rapsolje og 2 ss havregryn. Sorry!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 kakemonstermosedamen haha ja jeg begynte å lure for har laget de med 2 ss havregryn. forøvrig synes jeg de smaker egg så jeg gidder ikke lage de mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå