daddy_to-become Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Vel - på hvilket forum skulle dette innlegget passe? Prøver meg nå her iallefall - må vel være passende kjærring-emne ;-) Ihvertfall, en vanskelig sak er blitt enda mere komplisert. Gave til fruen har alltid vært en utfordring, men bursdagsgave i disse tider er ende vanskeligere. Hva ønsker kommende mammaer seg (ute etter litt inside-info her nå)!? Jeg tenker helst å unngå sånne opplagte barneting (pledd, seng, vogn-utstyr osv.) siden jeg regner slikt mer som "gave til familien" enn god oppmerksomhet til min kjære som fyller år. Og klær er i disse tider litt for sårt tema til at jeg helt drister meg der. Kom med tips jenter (og gutter med gode erfaringer?) !!
nr 2 i oktober? Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 jeg ville satt pris på et gavekort på spa/massasje som kunne benyttes etter fødselen...
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Enig med nr 2 i oktober. Absolutt en gave mødre trenger etter fødselen=)
jussisuss Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Min kjære ga meg en gull ring med en rubin i (Kjærlighetens stein:) når jeg fikk tulla våres... Den er noe av det kjæreste jeg har og glemmer aldri når og hvor jeg fikk den.. Tulla våres skal få arve den når hun blir større og skal alltid bli minnet på at den fikk mamma av pappa når hun kom til verden... Masasje kan man ta uansett og er ikke noe som man minnes så lenge som et smykke...
emilpågang? Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 hei hei. jeg hadde bursdag 14 sept, ca 1 mnd før termin. Og helt riktig klær er ikke tingen nå. men, jeg ønsket meg spa som jeg kunne bruke når jeg var ferdig med fødsel. Et gavekort på noen timers velvære :-) Sko er alltid poppis, jeg ønsket meg nye støvler. Smykker\ ringer\ øredobber er alltid populært hos meg. Men, om du ikke vet hva din kjære liker så kan jo det være vanskelig. Min, mann vet veldig godt hva jeg liker og er flink til å kjøpe " assecories" til meg. :-) Lykke til.
mammantilT&I Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 igår fikk jeg gavekort på fotbehandling i førjulsgave av min kjære..som mange over skriver er gavekort på massasje/spa/frisørbehandling fine å ha å glede seg til etter fødsel.. eller hva med å ta en titt i badeskapet å se om din kjære har noen krem/parfyme favoritter som det kan an å supplere på?
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Det selges også sånne fine 'etter fødsel sett' med kremer fra f.eks clarins på parfymeriet. Så hvis hun er sånn som liker gode kremer/oljer mot strekkmerker/fotkrem osv så er jo det en fin gave? Ellers ønsket jeg meg selv et speilreflekskamera, men jeg fikk det før fødselen. Så nå venter jeg bare på baby;) (og ønsker meg kanskje den clarins pakken pittelitt også)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Jeg ønsker meg en slik allianse-ring! Det er en diamantring, som du kan "bygge på" senere med flere diamanter Da har du en pakke du kan "fylle på" ved en senere anledning også
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Jeg ville blitt super gla for et kamera, om dere allerede har et kanskje et bedre, eller tilbehør til det dere har. fint å ha et bra kamera for å dokumetere livet og minnene -S
Trultemor21 Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Jeg vet ihvertfall at jeg ville ønsket meg et par timer med velvære ovenfor smykker og slikt. Smykker kan du alltids få deg,men jeg kan tenke meg at etter fødselen er det utrolig deilig med spaopphold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå