Endelig ny spire i magen Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Vi bestilte varer der for over 3 uker siden, ikke hørt et pip fra de. Har sendt mail. ( det står ikke noe tlf,men jeg slo opp i katalogen på henne jeg fikk ordrebekreftelsen av) Ikke fått noe svar. syns dette virker veldig rart. Noen flere med erfaringer fra disse?
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har aldri bestilt noe derfra, men har lest at flere har samme erfaring som deg. Google litt å se hva du finner.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Oi, hadde lagt en del ting i handlekurven der nå etter å ha funnet ett par tøffe gutte ting, googlet, og har nå funnet ut at jeg tar ikke sjansen på å bestille der i fra i hvertfall.
kristanna Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Ja har desverre vært dum nok til det fortsatt ikke fått varen,1,5 mnd etter jeg bestilte. Virker som en veldig useriøs nettbutikk,googlet litt nå jeg også.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Søkte på minsten, sandnes på gule sider og telefonkatalogen..og fikk opp ett navn. søkte på det navnet på telefonkatalogen.no..og fikk opp telefonnr. til eieren. vil ikke skrive det her inne. vil ikke henge ut noen. men finnes nr. fort ut bare man leter litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå