Hufsetutta Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Er nå i uke 36, og har de siste dagene fått vondt baken, særlig når jeg går på do eller sitter/ligger. Var helt sikker på at det var hemoroider (har blitt hard i magen den siste tiden), men da jeg tok en titt med speilet i dag så det heller ut som om jeg har et stort blåmerke som strekker seg opp mot halebenet. Kan ikke huske å ha slått meg, så nå lurer jeg selvsagt på om det er noen andre som har en slik "blåveis i baken"?
Kliko Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Blåmerke der? Du har drevet med da? hehe, neida bare tuller =) Det kan jo være en blodåre som har sprekket fordi du har vært hard i magen i det siste kanskje? Jeg har aldri sett noe til noe blåmerke, men de kan jo komme uten at man faktisk har falt og slått seg =)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Du har ikke hatt en åreknute nedentil eller hemorroide som har sprukket, da? Jeg har ikke erfaring med det selv, men vet at det ikke er uvanlig at de sprekker og blør. Da skulle en jo tro at man kan få blåmerker.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Jeg er blå helt fra halebeinet og nedover rumpa. Sliter også med å sitte og ligge. Og når jeg står så presser det så er vondt. Men det er pga jeg har en cyste der som ble veldig vond etter jeg ble gravid. Aner ikke om det er noe sånt du kan ha jeg eller om det er noe av det de ovenfor sier. Men hos meg hjelper det å lage et "plaster" men grønnsåpe som jeg lar ligge en stund baki ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå